PARKU ROZRYWKI HOSSOLAND
REGULAMIN PARKU ROZRYWKI HOSSOLAND
Przed rozpoczęciem dobrej zabawy w naszym parku, zapoznaj się proszę z zasadami poniżej. Regulamin ten może być uzupełniany dalszymi regulaminami, do których będziemy Cię każdorazowo odsyłać.
Jeżeli w poniższym Regulaminie posługujemy się pojęciami pisanymi dużą literą, to na potrzeby ich interpretacji rozumiemy je tak, jak napisaliśmy poniżej.
Bilet – oznacza bilet wstępu do Naszego Parku.
Gość – oznacza Ciebie lub inne osoby odwiedzające Nasz Park.
My, Nasze – pisząc o nas, naszych prawach i obowiązkach, mamy na myśli naszą firmę: Hossoland sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres: ul. Mała Odrzańska 19, 70-535 Szczecin, Sąd Rejestrowy w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Szczecin-Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000673582, NIP: 8513206892, wysokość kapitału zakładowego: 5 000 zł. Jesteśmy operatorem Parku.
Park – park rozrywki Hossoland, znajdujący się pod adresem: Brojce 1, 72-304 Brojce. Mówiąc o zasadach zachowania w Parku i konsekwencjach ich niedochowania, mamy też na myśli przynależne do niego parkingi.
Regulamin – oznacza ten dokument, który właśnie czytasz.
Siła Wyższa – okoliczność zewnętrzna, poza Naszą kontrolą, której, pomimo dochowania należytej staranności, nie mogliśmy przewidzieć ani jej zapobiec, a która całkowicie lub częściowo uniemożliwia Nam wywiązanie się z naszych obowiązków Umownych. W szczególności, za Siłę Wyższą uznajemy spełniające powyższe przesłanki okoliczności wywołane przez: (i) czynniki ludzkie, takie jak wojny, zamieszki, strajki; (ii) czynniki środowiskowe, takie jak pożary, trzęsienia ziemi, huragany, powodzie, anomalie pogodowe, epidemie i pandemie; (iii) czynniki administracyjne, takie jak: publiczne zakazy i nakazy, blokady, wywłaszczenia, ogłoszenie stanu klęski żywiołowej, wyjątkowego lub stanu wojennego, oraz wszelkie inne działania organów ustawodawczych lub administracyjnych, na skutek których wypełnienie Naszych zobowiązań jest niemożliwe zgodnie z odnośnymi przepisami prawa, w tym z postanowieniami o ogłoszeniu stanu wyjątkowego w związku z epidemią lub innego o podobnym charakterze.
Strona Internetowa – oznacza stronę internetową Naszego Parku, którą znajdziesz pod adresem: https://hossoland.pl/
Ty, Twoje – pisząc o Tobie, Twoich prawach i obowiązkach, mamy na myśli… Ciebie, jako Gościa Naszego Parku.
BILETY
Gdzie i jak kupię Bilety? Bilety możesz kupić albo na Naszej Stronie Internetowej, albo bezpośrednio w kasie biletowej w Parku, w godzinach otwarcia kas biletowych. Zasady sprzedaży Biletów na Stronie Internetowej oraz innych świadczeń świadczonych drogą elektroniczną za pomocą Strony Internetowej znajdziesz tutaj.
Ile kosztują Bilety? Aktualne ceny Biletów znajdziesz albo na Naszej Stronie Internetowej, w zakładce “Cennik”, albo bezpośrednio w kasie biletowej w Parku. Zwróć uwagę, że do ceny Biletów kupowanych w kasie Parku doliczamy opłatę serwisową z uwagi na koszty obsługi. Jej wysokość znajdziesz w cenniku. Zastrzegamy sobie prawo zmiany cen Biletów (oraz opłat serwisowych) w dowolnej chwili, ale w żadnym wypadku zmiana cen Biletów nie będzie miała wpływu na Bilety zakupione przed zmianą cennika. Zaznaczamy, że informacje dostępne na Stronie Internetowej, w tym w cenniku, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia z Nami umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego, ale nie stanowią Naszej oferty.
Jakie rodzaje Biletów i zniżki przyznajecie? Staramy się, aby nasza oferta była jak najlepiej dopasowana do naszych Gości. Oferujemy kilka różnych rodzajów Biletów:
Bilet normalny – standardowy dla Gości, którzy niestety nie załapali się na żadne inne promocje i zniżki. Jedynym wymogiem jest chęć dobrej zabawy.
Bilet ulgowy – dla niepełnoletnich Gości mających maksymalnie 120 cm wzrostu. Aby potwierdzić, że Gość klasyfikuje się do tego biletu, możemy go poprosić o stanięcie przy naszej miarce przy kasach biletowych lub poprosić o dokument ze zdjęciem potwierdzającym wiek (dowód osobisty, paszport, legitymacja szkolna lub studencka).
Bilet dziecięcy – dla niepełnoletnich Gości mających maksymalnie 85 cm wzrostu. Aby potwierdzić, że Gość klasyfikuje się do tego biletu, możemy go poprosić o stanięcie przy naszej miarce przy kasach biletowych oraz poprosić o dokument ze zdjęciem potwierdzającym wiek (dowód osobisty, paszport, legitymacja szkolna lub studencka).
Bilet grupowy – dla co najmniej 15 Gości jednocześnie. Dla całej grupy wydawany jest jeden Bilet grupowy.
Bilet dwudniowy – pozwalający odwiedzać nasz Park przez dwa dni pod rząd. Zwróć proszę uwagę, że dni wejścia do Parku muszą nastąpić bezpośrednio po sobie (np. w czwartek i w piątek). Ponadto Bilet Dwudniowy ważny jest do godziny zamknięcia Parku dnia następującego po jego skasowaniu (np. bilet skasowany w środę ważny będzie do zamknięcia Parku w czwartek). Podkreślamy, że gdy kupujesz Bilet Dwudniowy na przełomie Sezonu Niskiego i Sezonu Wysokiego (zobacz pkt. 3.4. poniżej), bierzemy pod uwagę cenę wyższą. Bilet dwudniowy jest biletem imiennym.
Bilet dwudniowy normalny – to bilet dwudniowy (jak opisano powyżej), dla Gości, którzy niestety nie załapali się na żadne inne promocje i zniżki.
Bilet dwudniowy ulgowy – to bilet dwudniowy (jak opisano powyżej), dla Gości kwalifikujących się na bilet ulgowy, dla seniora, dla osób z niepełnosprawnością, lub dla kobiet w ciąży.
Bilet całoroczny – pozwalający odwiedzać nasz Park przez cały rok. Bilet ten jest ważny 365 dni od jego aktywacji (uwaga na lata przestępne!). Bilet całoroczny jest Biletem imiennym.
Bilet całoroczny normalny – to bilet całoroczny (jak opisano powyżej), dla Gości, którzy niestety nie załapali się na żadne inne promocje i zniżki.
Bilet dwudniowy ulgowy – to bilet całoroczny (jak opisano powyżej), dla Gości kwalifikujących się na bilet ulgowy, dla seniora, dla osób z niepełnosprawnością, lub dla kobiet w ciąży.
Bilet dla kobiet w ciąży – specjalny bilet dla kobiet, które odwiedzają nasz Park będąc w ciąży. Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możesz zostać poproszona o okazanie karty ciąży lub innego dokumentu potwierdzającego ciążę w kasie biletowej. Nie będziemy jej kserować, fotografować ani w żaden inny sposób przechowywać: wystarczy, że rzucimy na nią okiem.
Bilet dla seniora – specjalny Bilet dla Gości mających 65 lat lub więcej. Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możemy Cię poprosić o okazanie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego Twój wiek (dowodu osobistego, paszportu, prawa jazdy). Nie będziemy go kserować, fotografować ani w żaden inny sposób przechowywać: wystarczy, że rzucimy okiem.
Bilet dla osób z niepełnosprawnością – specjalny Bilet dla Gości z niepełnosprawnością w wariantach (i) dla Gości do 120 cm lub (ii) od 120 cm w górę. Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możemy Cię poprosić o okazanie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego niepełnosprawność w kasie biletowej. Nie będziemy go kserować, fotografować ani w żaden inny sposób przechowywać: wystarczy, że rzucimy okiem.
Bilet urodzinowy – specjalny Bilet dla Gościa mającego nie więcej niż 18 lat, odwiedzającego Park w dniu swoich urodzin. Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możemy Cię poprosić o okazanie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego datę urodzenia (dowód osobisty, paszport, prawo jazdy, legitymacja szkolna lub studencka). Nie będziemy go kserować, fotografować ani w żaden inny sposób przechowywać: wystarczy, że rzucimy okiem, by potwierdzić urodziny.
Bilet mieszkańca – specjalny bilet dla Gości z gminy Brojce posiadających Hossokartę. Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możemy Cię poprosić o okazanie Hossokarty. Karty te wydawane są przez urząd gminy Brojce.
Bilet dla szkół – Bilety dla wycieczek szkolnych albo studenckich liczących co najmniej 15 osób (łącznie z opiekunami). Aby potwierdzić, że klasyfikujesz się do tego biletu, możemy poprosić Gości wchodzących w skład danej grupy szkolnej o okazanie dokumentu ze zdjęciem potwierdzającego naukę np. legitymacji szkolnej lub studenckiej. Bilety te sprzedajemy wyłącznie na wejścia do Parku w dni szkolne, od poniedziałku do piątku. W dni wolne na terenie Rzeczpospolitej Polskiej od szkoły – nawet przypadające od poniedziałku do piątku, np. w poniedziałek Wielkanocny – Bilety dla szkół nie obowiązują – nie są sprzedawane na taki dzień w kasach biletowych ani nie są honorowane. Dla całej grupy szkolnej wydawany jest jeden szkolny Bilet grupowy. Każdy uczeń posiadający Bilet dla szkół uzyska też voucher na darmowe frytki i napój.
Co, jeżeli kupiłem zły Bilet? Jeżeli nie spełniasz wymogów dla któregoś ze “specjalnych” Biletów sprzedawanych przez nas po niższej cenie, sprzedamy Ci Bilet Normalny lub inny Bilet przez Ciebie wskazany, którego wymogi spełniasz. Różnicę pomiędzy zakupionym przez Ciebie oryginalnie Biletem, a Biletem, który kupisz ostatecznie, zapłacisz w kasie biletowej w Parku.
Czy ceny Biletów są stałe? Ceny naszych Biletów mogą różnić się w zależności od okresu, w którym Nas odwiedzasz. Rozróżniamy dwa okresy:
Sezon Wysoki: od 28.06. do 31.08. każdego roku.
Sezon Niski – pozostałe dni, w których Park jest otwarty dla Gości.
Jak zapłacę za bilet? Za Bilet kupowany w kasie biletowej w Parku zapłacisz gotówką, kartą płatniczą albo kredytową lub BLIKiem. Za Bilet kupowany na Stronie Internetowej zapłacisz przelewem, kartą płatniczą albo kredytową lub BLIKIem.
Jak dostanę Bilet? Bilet zakupiony na naszej Stronie Internetowej otrzymasz w formie elektronicznej, na wskazany przez Ciebie w trakcie zakupu adres e-mail. Bilet zakupiony w kasie biletowej zostanie Ci wydany w formie Biletu papierowego. Pamiętaj, że Bilety i kody QR na biletach mają charakter jednorazowy – po wejściu do Parku na danym bilecie, nie ma możliwości ponownego wejścia (za wyjątkiem Biletów dwudniowych oraz całorocznych). Z tej przyczyny nigdy nie pokazuj, nie udostępniaj i nie przesyłaj swojego Biletu osobom trzecim. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystanie Twojego Biletu przez osobę nieupoważnioną, chyba że winę za uzyskanie dostępu do Biletu przez taką osobę ponosimy My.
Utraciłem/zgubiłem/zniszczyłem Bilet, którego jeszcze nie wykorzystałem. Co teraz? Co do zasady po otrzymaniu Biletu – zarówno w wersji elektronicznej jak i zakupionego w kasie – jesteś wyłącznie odpowiedzialny za niego i musisz zapewnić, że pozostanie on zdatny do użytku co najmniej do momentu jego zeskanowania w kasie biletowej w Parku, a w przypadku Biletów dwudniowych i rocznych – przez cały okres ich ważności. W szczególnych wypadkach, wskazanych poniżej, pomożemy Ci jednak odzyskać utracony Bilet:
W przypadku dowolnych biletów zakupionych za pośrednictwem naszej Strony internetowej: skontaktuj się z nami pod adresem info@hossoland.pl, lub w kasie biletowej w Parku. Podaj nam w szczególności numer danego zamówienia, adres e-mail, na jaki bilet był przesłany oraz wszelkie inne dane, które pomogą nam zidentyfikować transakcję i powiązany z nią Bilet.
W przypadku Biletów dwudniowych lub całorocznych, zakupionych w kasie biletowej w Parku: skontaktuj się z nami pod adresem info@hossoland.pl, lub w kasie biletowej w Parku. Podaj nam w szczególności: swoje imię i nazwisko, paragon lub fakturę VAT, potwierdzenie zapłaty oraz wszelkie inne dane, które pomogą nam zidentyfikować transakcję i powiązany z nią Bilet.
W przypadku utraty, zniszczenia czy zagubienia innych Biletów zastrzegamy sobie prawo odmowy wydania duplikatu Biletu oraz odmowy zwrotu pieniędzy, chyba że w inny sposób będziesz w stanie udowodnić że nie skorzystałeś z zakupionego przez Ciebie biletu przed jego utratą, zniszczeniem lub zagubieniem, albo że zakupiony przez Ciebie Bilet dwudniowy/roczny jest nadal ważny.
Jeżeli po weryfikacji zgodnej z powyższą procedurą potwierdzimy, że rzeczywiście zakupiłeś Bilet, którego wskutek utraty/zniszczenia/zagubienia nie mogłeś wykorzystać, bądź że bilet taki był Biletem dwudniowym/rocznym, który nadal jest ważny, wydamy Ci duplikat utraconego/zniszczonego/zagubionego Biletu. Duplikat może zawierać inny kod QR niż wcześniejszy Bilet i zastrzegamy sobie prawo dezaktywacji utraconego/zniszczonego/zagubionego Biletu.
ZASADY KORZYSTANIA I PRZEBYWANIA NA TERENIE PARKU
Jakie są moje podstawowe obowiązki? Będąc na terenie Parku masz obowiązek przestrzegania postanowień tego Regulaminu, ale także wszelkich Naszych znaków, regulaminów, zasad i instrukcji, jakie znajdują się na terenie Parku. Masz obowiązek przestrzegania również wszystkich poleceń i wskazówek, jakie otrzymasz od personelu Parku.
Jak wejdę do Parku? Możesz odwiedzić nasz Park w dniach i godzinach jego otwarcia, które znajdziesz na Naszej Stronie Internetowej oraz na tablicach informacyjnych w samym Parku. Ostrzegamy, że godziny i dni otwarcia podane w innych źródłach – np. w mapach Google – mogą nie być aktualne i nie ponosimy odpowiedzialności za ich aktualność i prawidłowość.
Do Parku wejdziesz za okazaniem ważnego Biletu oraz po jego skasowaniu. Za wyjątkiem Biletów dwudniowych i całorocznych, każdy Bilet jest Biletem na okaziciela, a nie Biletem imiennym. Za wyjątkiem Biletów grupowych/szkolnych, każdy Bilet wystawiamy jest tylko na pojedynczą osobę. Każdy Bilet posiada jednorazowy kod QR, umożliwiający przejście przez bramki. Zwróć uwagę, że Bilet i kod QR są jednorazowe – po opuszczeniu Parku z jakiegokolwiek powodu, nie będziesz mógł do niego wrócić na tym samym Bilecie, nawet tego samego dnia (nie dotyczy Biletów dwudniowych oraz Biletów rocznych).
Jeżeli posiadasz Bilet grupowy lub Bilet szkolny, wszyscy Goście przypisani do takiego Biletu muszą wejść razem, jednocześnie. Zastrzegamy sobie prawo odmowy wpuszczenia na teren Parku Gości, którzy próbują wejść do Parku powołując się na Bilet grupowy lub szkolny innych Gości, którzy znajdują się już na terenie Parku.
Nawet pomimo posiadania przez Gości ważnego biletu, zastrzegamy sobie prawo odmowy wpuszczenia do Parku:
osób nietrzeźwych lub pod wpływem narkotyków, środków psychotropowych lub innych substancji odurzających;
Gości, wobec których zastosowaliśmy zakaz wejścia do Parku, o którym mówimy w pkt. 4.1.2. Regulaminu;
osób, które już przy wejściu do Parku naruszają zakazy opisane w pkt. 3.6. poniżej, na przykład posiadające zabronione przedmioty, lub próbujące wjechać do Parku na rolkach czy hulajnodze albo w inny sposób naruszają zasady bezpieczeństwa;
osób, które odmówią poddania się kontroli bagażu wnoszonego do Parku;
Z jakich atrakcji mogę korzystać i na jakich warunkach? Bilet uprawnia Cię do korzystania ze wszystkich dostępnych na terenie Parku urządzeń i atrakcji w dniach i godzinach otwarcia Parku. Z tej samej atrakcji możesz korzystać wielokrotnie. Zwróć jednak uwagę, że niektóre atrakcje mogą mieć dodatkowe obostrzenia i wymagania, do których zobowiązany/a jesteś się zastosować. Np. niektóre atrakcje wymagają odpowiedniego ubioru lub obuwia albo zakazane jest wnoszenie na nie przedmiotów, o czym informują tablice informacyjne przy atrakcjach lub urządzeniach. Dokładne zasady zawsze znajdziesz na tablicach informacyjnych przy danej atrakcji, ale już teraz pragniemy Cię uprzedzić o następujących obostrzeniach i wymaganiach:
za wyjątkiem urządzeń i atrakcji samoobsługowych – ze wszystkich atrakcji i urządzeń można korzystać wyłącznie za zgodą i w obecności personelu Parku, stosując się do ich zaleceń i poleceń;
z urządzeń i atrakcji samoobsługowych wolno korzystać wyłącznie zgodnie z ich przeznaczeniem, stosując się do podanych instrukcji obsługi. Pamiętaj że z niektórych atrakcji lub urządzeń nie mogą korzystać Goście poniżej pewnego wzrostu, kobiety w ciąży, osoby z niepełnosprawnością, osoby chore lub których warunki fizyczne z innych przyczyn uniemożliwiają bezpieczne korzystanie z atrakcji lub urządzenia;
w przypadku każdej atrakcji lub urządzenia mamy prawo ze względów bezpieczeństwa odmówić Gościowi skorzystania z danej atrakcji lub urządzenia, ze względu na jej bezpieczeństwo lub bezpieczeństwo osób przebywających w pobliżu.
Pamiętaj, że Ty najlepiej znasz swój stan zdrowia, sprawność i wytrzymałość – dlatego to Ty podejmujesz decyzje czy chcesz i możesz skorzystać z atrakcji lub urządzenia. Przemyśl czy wysiłek, przeciążenia lub siły działające na ciebie w trakcie korzystania z atrakcji lub urządzenia nie wpłyną na Ciebie negatywnie.
Jaka liczba Gości może maksymalnie przebywać w Parku? W Parku nie obowiązuje żaden limit maksymalnej liczby Gości mogących przebywać na jego terenie jednocześnie. W szczególnych wypadkach jednak, gdy jest to podyktowane bezpieczeństwem Gości, możemy ograniczyć liczbę Gości przebywających w Parku. W szczególności tymczasowo możemy wstrzymać wejście na teren Parku nowych Gości lub zarządzić ewakuację części lub wszystkich Gości w Parku. Każdorazowo stosuj się do poleceń i informacji podawanych w tym zakresie przez personel Parku.
Co, jeżeli będę musiał stać w kolejce? Hossoland może odwiedzać duża liczba Gości i choć oferowana przez nas lista atrakcji jest spora, nie możemy zagwarantować, że na niektóre z nich nie będziesz musiał(a) poczekać w kolejce nawet do kilkudziesięciu minut. Uprzedzamy Cię i zastrzegamy, że choć robimy co w naszej mocy by wszyscy nasi Goście mogli swobodnie korzystać z naszych atrakcji, nie ponosimy odpowiedzialności za takie okoliczności. W szczególności nie refundujemy Biletów w całości ani w części w przypadku długiego okresu oczekiwania na atrakcje w Parku.
Co, jeżeli odwołacie pokaz albo wyłączycie atrakcję? Robimy co w naszej mocy, by Twój pobyt na terenie naszego Parku był dla Ciebie niezapomnianym przeżyciem. Nie zawsze możemy jednak zagwarantować że wszystkie pokazy i atrakcje będa dostępne. W szczególności uprzedzamy Cię i zastrzegamy sobie prawo do odwołania bądź zmiany godzin pokazów lub wyłączenia niektórych atrakcji z ważnych przyczyn, np. gdy odbycie pokazu lub dopuszczenie Gości do danej atrakcji byłoby niemożliwe lub niebezpieczne, w razie problemów zdrowotnych osoby wykonującej pokaz czy w przypadku niekorzystnych warunków atmosferycznych. Nie refundujemy Biletów w całości ani w części w przypadku odwołania pokazu bądź wyłączenia danej atrakcji, jeżeli mieliśmy ku temu racjonalne uzasadnienie. Informacje o tym, które atrakcje i pokazy są dostępne w danej chwili znajdziesz w Parku lub dowiesz się tego od naszego personelu.
Niektóre atrakcje mogą być również niedostępne z uwagi na zaplanowane przerwy konserwacyjne. O planowanych przerwach informujemy na naszej Stronie Internetowej. Przed zakupem Biletu upewnij się, że atrakcje, na których Ci zależy, są dostępne. Nie refundujemy całości ani części ceny Biletów w razie niedostępności atrakcji z uwagi na przeprowadzane czynności naprawcze lub konserwacyjne.
Co jest zakazane? Pamiętaj proszę, że dobra zabawa innych Gości zależy także od Ciebie. Traktuj innych Gości oraz członków personelu z szacunkiem i zachowuj się odpowiednio na terenie Parku. Pragniemy zwrócić Twoją uwagę na to, że na terenie Parku zabronione jest:
wprowadzania zwierząt, za wyjątkiem psa asystującego osobie niepełnosprawnej, na zasadach określonych w ustawie o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych;
zanieczyszczanie, śmiecenie lub niszczenie (w tym wandalizm) Parku oraz jego infrastruktury, naklejanie naklejek bądź malowanie na ścianach, meblach, lub innych elementach infrastruktury Parku;
naruszania integralności cielesnej innych Gości lub personelu, a także niszczenie bądź kradzież ich dóbr;
naruszanie dóbr osobistych innych Gości lub personelu, w tym ich nękanie, gnębienie, agresywne zachowanie wobec nich, naruszanie zasad współżycia społecznego, porządku publicznego lub inne działania naruszające obyczajność, a także dobro osób małoletnich;
używanie wulgaryzmów lub innych słów powszechnie uważanych za obelżywe;
wynoszenia poza teren Parku jakichkolwiek przedmiotów będących własnością Parku;
palenie tytoniu, w tym e-papierosów – za wyjątkiem stref wyznaczonych do palenia;
spożywanie alkoholu, za wyjątkiem spożywania przez osoby pełnoletnie napojów alkoholowych zakupionych w lokalach gastronomicznych w Parku i tylko na terenie tych lokali gastronomicznych;
wnoszenie i posiadanie przy sobie broni, materiałów wybuchowych, wyrobów pirotechnicznych, materiałów łatwopalnych, alkoholu, narkotyków, środków odurzających oraz innych niebezpiecznych przedmiotów, materiałów i substancji, które mogłyby spowodować zagrożenie dla życia lub zdrowia Gości oraz personelu;
wchodzenia do pomieszczeń lub stref zastrzeżonych wyłącznie dla personelu lub osób upoważnionych przez Nas, a także poruszanie się poza strefami, ścieżkami i szlakami wyznaczonymi dla Gości (w tym chodzenie po trawnikach i strefach zielonych, chyba że zostały w tym celu udostępnione Gościom);
jazdy na rowerze, deskorolce, rolkach, hulajnogach lub innych pojazdach i urządzeniach (nie dotyczy pojazdów umożliwiających lub ułatwiających osobom niepełnosprawnym poruszanie się lub pojazdów udostępnionych przez personel Parku);
wykonywania na terenie Parku i ponad nim – lotów dronów bądź innych bezzałogowych statków i urządzeń powietrznych, lotni, balonów, paralotni, motolotni itp.;
sprzedaży, reklamy, akwizycji, promocji, przeprowadzania zbiórek pieniężnych bez posiadania Naszej pisemnej zgody;
pozostawianie rzeczy lub bagażu bez Twojej opieki.
Jakie prawa ma personel Parku? W przypadku, gdy będzie to uzasadnione względami bezpieczeństwa Twojego, innych Gości lub personelu, a także ochroną dobra i mienia Parku bądź innych osób, nasz personel ma prawo:
skontrolować posiadany przez Ciebie bagaż;
skontrolować posiadane przez Ciebie urządzenia, w tym urządzenia nagrywające (np. kamery sportowe) pod kątem ich bezpiecznego używania i montażu, a jeżeli uzna, że ich użycie na danej atrakcji nie jest bezpieczne – zabronić Ci ich używania na danej atrakcji;
zweryfikować, czy posiadasz ważny Bilet;
odmówić podania alkoholu osobie nietrzeźwej;
wpuścić poza kolejką do Parku lub danej atrakcji Gości w ciąży, niepełnosprawnych, posiadających trudność w poruszaniu się;
odmówić lub wyprosić Gości naruszających zakazy opisane w pkt. 3.6. powyżej.
wydawać inne polecenia i zalecenia dotyczące prawidłowego i bezpiecznego poruszania się po Parku lub korzystania z urządzeń, atrakcji czy zachowania się podczas pokazów w Parku;
Czy w Parku jest monitoring? Teren Parku objęty jest monitoringiem CCTV. Zasady przetwarzania danych osobowych w ramach monitoringu znajdziesz w naszej polityce prywatności.
Jak poruszać się po Parku? Do Parku wchodź i opuszczaj go wyłącznie oficjalnie oznaczonymi wejściami i wyjściami. W przypadku ewakuacji, możesz zastosować także oznaczone wyjścia ewakuacyjne. Poruszaj się wyłącznie wyznaczonymi szlakami i ścieżkami. Dla własnego bezpieczeństwa, zachowaj ostrożność poruszając się po parku: nie biegaj, nie wchodź do żadnych zbiorników wodnych na terenie Parku, korzystaj z poręczy i barierek ochronnych. Stojąc w kolejce, zachowaj bezpieczny odstęp, a także nie wciskaj się przed inne osoby i nie wypychaj z kolejki innych Gości.
Czy obecność opiekuna dziecka jest obowiązkowa? Dzieci do 13 roku życia przebywające na terenie Parku muszą znajdować się pod opieką osoby pełnoletniej. Opiekun taki ponosi odpowiedzialność za swoich podopiecznych.
Czy mogę u Was zaparkować? Dla naszych Gości udostępniamy również parking. Zasady korzystania z parkingu znajdziesz tutaj.
Czy mogę wynająć wózek dla dziecka? Na terenie Parku znajduje się wózkownia, w której możesz odpłatnie wynająć na czas Twojego pobytu w Parku, wózek dla dziecka. Po zakończeniu wizyty w Parku, masz obowiązek oddać nam wynajęty wózek w stanie niepogorszonym ponad stan wynikający z jego normalnego użytkowania. W razie uszkodzenia lub zniszczenia wózka przez Gościa, mamy prawo obciążyć go kosztami jego naprawy lub odkupu.
Czy mogę przechować u Was moje rzeczy na czas pobytu w Parku? Niestety, na terenie Parku nie jest dostępna przechowalnia. Planując Twoją wizytę u nas upewnij się, że wziąłeś ze sobą tylko niezbędne, podręczne rzeczy.
Co zrobić gdy dzieje się coś niebezpiecznego? Jeśli Tobie lub komukolwiek innemu zagraża lub dzieje się cokolwiek niebezpiecznego poinformuj o tym najbliższego członka personelu Parku lub zadzwoń na numer alarmowy 112.
Jak mogę się z Wami skontaktować? We wszelkich sprawach dotyczących Naszej działalności i Parkingu możesz skontaktować się z nami:
osobiście, w biurze obsługi Parku, na jego terenie, lub
drogą elektroniczną pod adresem info@hossoland.pl, lub;
pisemnie, pod adresem: Hossoland sp. z o.o. ul. Mała Odrzańska 19, 70-535 Szczecin.
KARY
Co się stanie, jeżeli nie będę przestrzegał Regulaminu? Gości, którzy nie przestrzegają Regulaminu (w szczególności zakazów opisanych w pkt 3.6. lub obowiązków opisanych w pkt. 3.7 Regulaminu), znaków i instrukcji na terenie Parku, lub nie stosują się do poleceń personelu Parku, mogą spotkać następujące konsekwencje:
– wyproszenie z terenu Parku;
– nałożenie na Gościa zakazu wchodzenia do Parku na określony okres;
– w zakresie dozwolonym przepisami powszechnie obowiązującego prawa: przekazanie w ręce upoważnionych organów, w przypadku podejrzenia, że zachowanie Gościa może spełniać znamiona przestępstwa lub wykroczenia;
– w zakresie i sposób dopuszczalne przez przepisy powszechnie obowiązującego prawa, w tym ustawę o ochronie osób i mienia – zastosowanie środków bezpieczeństwa w celu zapewnienia bezpieczeństwa innych osób i mienia;
Co, jeżeli spowoduję szkodę? Gość, który spowodował szkodę w mieniu lub na osobie, może być zobowiązany do jej naprawienia na ogólnych zasadach obowiązującego w Polsce prawa. Będąc Gościem Parku ponosisz pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody i zniszczenia powstałe z Twojej winy.
Czy pomimo nałożenia kary zwrócicie mi koszty Biletu? W przypadku zastosowania środków opisanych w tej sekcji 4. “Kary”, Gość nie ma prawa żądania zwrotu całości lub części ceny Biletu.
REKLAMACJE.
Gdzie mogę zgłosić reklamację? Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi, zastrzeżenia, skargi lub inne reklamacje dotyczące Parku, Strony Internetowej lub innego zakresu naszej działalności, możesz zgłosić je:
Co powinna zawierać moja reklamacja? W swojej reklamacji wskaż swoje dane kontaktowe oraz opisz proszę swoje uwagi i zastrzeżenia. Możesz też skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w biurze obsługi Parku oraz pod tym linkiem. Jeżeli to możliwe, dołącz dokumentację, która pozwoli Nam lepiej zrozumieć Twój problem: zdjęcia, nagrania, skany itp. Wykorzystamy je wyłącznie w celu rozpatrzenia Twojej reklamacji oraz – jeżeli będzie to konieczne – wdrożenia środków naprawczych lub zapobiegawczych na przyszłość. Jeżeli reklamujesz Bilet lub płatność, załącz proszę ten Bilet bądź jego skan/zdjęcie, dowód płatności (jeśli dotyczy), paragon, fakturę czy inne dokumenty, które pomogą nam zidentyfikować Twoją transakcję i Bilet;
Jak i kiedy rozpatrzycie moją reklamację? Twoją reklamację rozpatrzymy tak szybko, jak będzie to możliwe, ale każdorazowo nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformujemy Cię na podane przez Ciebie dane kontaktowe o tym, jak ją rozpatrzyliśmy. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, wskażemy Ci planowane przez nas działania naprawcze i zapobiegawcze. Jeśli będzie to uzasadnione Twoją reklamacją, niezwłocznie dokonamy również zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów w całości lub w części, naprawimy wyrządzoną Ci szkodę lub podejmiemy inne niezbędne działania. O szczegółach zostaniesz poinformowany w naszej odpowiedzi na reklamację.
Co z pośrednikami? Pragniemy zwrócić Twoją uwagę na fakt, że ponosimy odpowiedzialność wyłącznie za swoje (lub naszego personelu czy podwykonawców) działania i zaniechania. Reklamacje dotyczące jakichkolwiek pośredników, dystrybutorów, biur podróży czy turystycznych, a nie dotyczące bezpośrednio nas, powinieneś zgłosić bezpośrednio u takich podmiotów.
NASZA ODPOWIEDZIALNOŚĆ
Zgubiłem lub znalazłem coś w Waszym Parku – co teraz? Nie ponosimy żadnej odpowiedzialności za rzeczy zgubione, pozostawione lub w inny sposób utracone w Parku, chyba że w ramach innej umowy – np. zawartej z Nami umowy przechowania – naszym obowiązkiem było ich pilnowanie. Dlatego:
– Jeżeli znalazłeś na terenie Parku cudzą rzecz – przekaż ją proszę członkowi Naszego personelu, lub do biura obsługi Parku.
– Jeżeli zgubiłeś coś na terenie Parku – zwróć się do biura obsługi Parku, gdzie prowadzimy biuro rzeczy znalezionych. Możemy zadać Ci dodatkowe pytania weryfikujące albo poprosić o okazanie dokumentu tożsamości aby potwierdzić, że jesteś właścicielem rzeczy zagubionej. W naszym biurze rzeczy znalezionych rzeczy przechowywać będziemy nie dłużej niż przez 6 miesięcy. Po tym okresie, rzeczy te będą przez nas traktowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
Czy moje prawa i obowiązki reguluje coś jeszcze? W zakresie nieuregulowanym Regulaminem, odpowiednie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
Czy Regulamin może ulec zmianie? Zastrzegamy sobie prawo zmiany Regulaminu, ale wyłącznie w ważnych przyczyn. O wszelkich zmianach poinformujemy Cię komunikatem na naszej Stronie Internetowej. Przez “ważne przyczyny” dla zmian rozumiemy w szczególności:
– zmiany powszechnie obowiązującego prawa wpływające na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie;
– konieczność dostosowania Naszej działalności do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie Naszej działalności organu administracji publicznej, a wpływającej na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie lub do orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie Naszej działalności, a wpływającego na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie;
– wprowadzenie nowych atrakcji bądź pokazów na terenie Parku;
– dodanie nowych kategorii biletów lub usunięcie którychś z nich;
– bezpieczeństwo Gości lub personelu Parku;
– poprawa jakości usług świadczonych przez nas w Parku;
Ilość:
Zaplanuj beztroską zabawę!
Kup bilet parkingowy online i uniknij kolejek na miejscu. Zyskaj więcej czasu na atrakcje i miej pewność, że miejsce na Ciebie czeka!