KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ, NEWSLETTERA I INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW DLA PARKU ROZRYWKI HOSSOLAND
REGULAMIN KORZYSTANIA ZE STRONY INTERNETOWEJ, NEWSLETTERA I INTERNETOWEJ SPRZEDAŻY BILETÓW DLA PARKU ROZRYWKI HOSSOLAND
W tym regulaminie znajdziesz zasady dotyczące korzystania z naszej strony internetowej, sprzedaży internetowej biletów do naszego Parku i Parkingu, a także zasady usługi Newslettera. Korzystając z naszej strony internetowej, musisz przestrzegać poniższych warunków. Jeżeli nie wyrażasz na nie zgody, powinieneś opuścić naszą stronę.
Jeżeli się zgubiłeś i szukasz regulaminu całego Parku – znajdziesz go tutaj.
1. SŁOWNICZEK
Jeżeli w poniższym Regulaminie posługujemy się pojęciami pisanymi dużą literą, to na potrzeby ich interpretacji rozumiemy je tak, jak napisaliśmy poniżej.
1.1. Bilet – oznacza Bilet Parkingowy lub Bilet Wstępu, w zależności od kontekstu.
1.2. Bilet Parkingowy – oznacza bilet umożliwiający wjazd na Parking. Bilet Parkingowy to dokument potwierdzający zawarcie przez Ciebie z Nami umowy rezerwacji miejsca parkingowego, w ramach której gwarantujemy Ci możliwość wynajęcia miejsca parkingowego na Parkingu w okresie realizacji wskazanym na Bilecie Parkingowym.
1.3. Bilet Wstępu – oznacza bilet umożliwiający wstęp do Naszego Parku. Bilet Wstępu to dokument potwierdzający zawarcie przez Ciebie z Nami umowy upoważniającej Cię do wstępu do Parku i korzystania – na zasadach określonych w odrębnym regulaminie – z urządzeń, atrakcji oraz innych Naszych usług dostępnych w Parku. Bilet Wstępu może zostać zrealizowany w okresie wskazanym na Bilecie Wstępu.
1.4. Gość – oznacza Ciebie lub inne osoby odwiedzające Nasz Park.
1.5. Konsument – osoba fizyczna, która dokonuje z Nami czynności prawnej (np. zawiera umowę sprzedaży Biletu) niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
1.6. My, Nasze – pisząc o nas, naszych prawach i obowiązkach, mamy na myśli naszą firmę: Hossoland sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, adres: ul. Mała Odrzańska 19, 70-535 Szczecin, Sąd Rejestrowy w którym przechowywana jest dokumentacja spółki: Sąd Rejonowy Szczecin Centrum w Szczecinie, XIII Wydział Krajowego Rejestru Sądowego, nr KRS: 0000673582, NIP: 8513206892, wysokość kapitału zakładowego: 5 000 zł. Jesteśmy także: operatorem Parku, właścicielem i administratorem Strony Internetowej, sprzedawcą Biletów na Stronie Internetowej, dostawcą usługi Newsletter.
1.7. Newsletter – oznacza usługę świadczoną przez Nas drogą elektroniczną dla osób, które zapisały się do niej za pomocą formularza dostępnego na Stronie Internetowej. Usługa ta polega na cyklicznym dostarczaniu treści cyfrowych dot. bieżących informacji o Parku odbiorcom tej usługi, w tym informacji dotyczących znajdujących się na jego terenie atrakcji, sklepów i restauracji, na adres e-mail podany w formularzu zapisu do Newslettera.
1.8. Park – park rozrywki Hossoland, znajdujący się pod adresem: Brojce 1, 72-304 Brojce.
1.9. Parking – strefa Parku wyznaczona do parkowania pojazdów, znajdująca się pod adresem: Brojce 1, 72-304 Brojce.
1.10. Regulamin – oznacza ten dokument, który właśnie czytasz. W zakresie korzystania ze Strony Internetowej i usługi Newsletter, Regulamin ten stanowi również regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną.
1.11. Siła Wyższa – okoliczność zewnętrzna, poza Naszą kontrolą, której, pomimo dochowania należytej staranności, nie mogliśmy przewidzieć ani jej zapobiec, a która całkowicie lub częściowo uniemożliwia Nam wywiązanie się z naszych obowiązków Umownych. W szczególności, za Siłę Wyższą uznajemy spełniające powyższe przesłanki okoliczności wywołane przez: (i) czynniki ludzkie, takie jak wojny, zamieszki, strajki; (ii) czynniki środowiskowe, takie jak pożary, trzęsienia ziemi, huragany, powodzie, anomalie pogodowe, epidemie i pandemie; (iii) czynniki rządowe, takie jak: publiczne zakazy i nakazy, blokady, wywłaszczenia, ogłoszenie stanu wyjątkowego lub stanu wojennego, oraz wszelkie inne działania organów ustawodawczych lub administracyjnych, na skutek których wypełnienie Naszych zobowiązań jest niemożliwe zgodnie z odnośnymi przepisami prawa, w tym z postanowieniami o ogłoszeniu stanu wyjątkowego w związku z epidemią lub innego o podobnym charakterze.
1.12. Strona Internetowa – oznacza stronę internetową Naszego Parku, którą znajdziesz pod adresem: https://hossoland.pl/, za pośrednictwem której możesz kupić Bilety online oraz zapoznać się z najważniejszymi informacjami dotyczącymi działania Parku, skontaktować się z Nami lub zapisać do Newslettera.
1.13. Ty, Twoje – pisząc o Tobie, Twoich prawach i obowiązkach, mamy na myśli… Ciebie, osobę korzystającą ze Strony Internetowej, w tym kupującą Bilet za jej pomocą Bilet.
1.14. Umowa Sprzedaży – to umowa, w ramach której w zamian za określoną cenę My sprzedajemy Ci (i) możliwość wstępu do Parku skorzystania z Naszych usług, atrakcji, pokazów i urządzeń dostępnych w Parku, w okresie realizacji danego Biletu Wstępu (w przypadku zakupu Biletu Wstępu) lub (ii) możliwość wynajęcia miejsca parkingowego na Parkingu w okresie realizacji rezerwacji miejsca parkingowego (w przypadku rezerwacji miejsca Parkingowego i sprzedaży Biletu Parkingowego).
1.15. Zamówienie – Twoja dyspozycja przesyłana nam za pomocą Strony Internetowej, potwierdzająca, że chcesz kupić od Nas Bilet. Po prawniczemu: Twoje oświadczenie woli, zmierzające do zawarcia Umowy Sprzedaży, na warunkach określonych w formularzu Zamówienia oraz Regulaminie.
2. POSTANOWIENIA OGÓLNE
2.1. Do czego służy Strona Internetowa? Nasza Strona Internetowa pozwala Ci zapoznać się z bieżącymi i archiwalnymi informacjami dotyczącymi Parku, zapoznać się z zasadami i regulaminami obowiązującymi w Parku, kupić Bilety, zapisać się na Newsletter, a także skontaktować się z nami za pomocą interaktywnych formularzy kontaktowych dostępnych na Stronie.
2.1.1. Jakie są zasady świadczenia usług drogą elektroniczną na Stronie Internetowej? Rozpoczęcie przez Ciebie korzystania z usług objętych Regulaminem, w tym przede wszystkim korzystanie ze Strony Internetowej jest równoznaczne z zawarciem bezpłatnej umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną dostępnych poprzez Stronę Internetową bez konieczności sporządzenia odrębnej umowy. Usługi rozpoczynamy z chwilą rozpoczęcia korzystania przez Ciebie ze Strony Internetowej. Możesz w każdej chwili zrezygnować z korzystania z usług, wyłączając Stronę Internetową. Z chwilą zakończenia korzystania z tych usług i Strony Internetowej przez Ciebie, umowa ta – bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń – ulega rozwiązaniu, z my przestajemy świadczyć dla Ciebie te usługi, z wyłączeniem usług związanych z przesłaniem Ci zakupionych na Stronie Internetowej Biletów, które świadczone są aż do ich przesłania, jeżeli dokonałeś ich zakupu. Aby świadczenie tych usług było w pełni możliwe, musisz podać swój adres e-mail w ramach formularza Zamówienia. Możesz też rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdej chwili przez wysłanie Nam stosownego oświadczenia woli, przy użyciu
dowolnego środka komunikacji na odległość. Pamiętaj, że rozwiązanie Umowy o świadczenie usług na Stronie Internetowej nie ma wpływu na ważność zawartych przez Ciebie umów o zakup Biletów.
2.1.2. Jakie są zasady świadczenia usługi Newsletter? Z chwilą potwierdzenia danych formularza zapisowego na Newsletter, zawierasz z nami bezpłatną umowę o świadczenie drogą elektroniczną usługi Newsletter. Możesz w każdej chwili zrezygnować z korzystania z tej usługi, wypisując się z Newslettera za pomocą linku w wiadomości Newsletterowej. Z chwilą wypisania się z Newslettera przez Ciebie, umowa ta – bez konieczności składania dodatkowych oświadczeń – ulega rozwiązaniu, z my przestajemy świadczyć dla Ciebie usługę Newsletter. Możesz też rozwiązać umowę o świadczenie usług drogą elektroniczną w każdej chwili przez wysłanie Nam na adres info@hossoland.pl stosownego oświadczenia woli, przy użyciu dowolnego środka komunikacji na odległość, wskazując adres e-mail, co do którego pragniesz zrezygnować z usługi Newsletter. Pamiętaj, że rozwiązanie Umowy o świadczenie usług Newslettera nie ma wpływu na ważność zawartych przez Ciebie umów o zakup Biletów.
2.2. Jaki sprzęt muszę posiadać aby korzystać ze usług? Aby skorzystać ze Strony Internetowej i móc za jej pomocą kupować Bilety, a także zapisać się na Newsletter i odbierać w jego ramach Nasze wiadomości, musisz:
2.2.1. posiadać urządzenie multimedialne z dostępem do internetu;
2.2.2. korzystać z najnowszych wersji przeglądarki internetowej (np. Google Chrome, Mozilla Firefox, Apple Safari, Microsoft Edge, Opera itp.).
2.2.3. włączyć obsługę niezbędnych plików cookies.
2.2.4. posiadać dostęp do aktywnej poczty elektronicznej (e-mail);
2.3. Czym grozi korzystanie ze Strony Internetowej i Newslettera? Chociaż dokładamy należytej staranności w zabezpieczeniu naszej Strony Internetowej i wiadomości przesyłanych w ramach usługi Newsletter, nie jesteśmy w stanie zagwarantować całkowitego bezpieczeństwa, z uwagi na szczególny rodzaj i charakter zagrożeń czyhających na użytkowników internetu. Przestrzegamy Cię w szczególności o ryzyku obecności i działania szkodliwego oprogramowania, które może spowodować przechwycenie, utratę, zniekształcenie lub zaszyfrowanie Twoich danych wbrew Twojej woli, a nawet spowodować utratę kontroli nad Twoim urządzeniem bądź bez Twojej wiedzy śledzić Twój ruch w internecie. Przestrzegamy Cię także przed próbami wyłudzenia poufnych informacji (np. haseł czy dane logowanie) poprzez podszywanie się pod inne osoby lub instytucje, wyłudzenia pieniędzy, oszustwo. Niezależnie od zabezpieczeń stosowanych przez Nas na Stronie Internetowej upewnij się, że Twoje urządzenie również jest odpowiednio zabezpieczone i posiada zaktualizowane i najnowsze oprogramowanie antywirusowe, zapory (firewall). Nie otwieraj linków od nieznanych Ci osób i nie dokonuj przelewów za usługi, których nie zamawiałeś/aś.
2.4. Kiedy mogę korzystać ze Strony Internetowej? Dokładamy starań aby Strona Internetowa i możliwość zakupu Biletów online była dla Ciebie dostępna 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu, nie możemy jednak tego zagwarantować i nie ponosimy odpowiedzialności za niedostępność Strony. Zastrzegamy sobie także prawo przeprowadzania przerw technicznych i serwisowych, podczas których Strona Internetowa lub niektóre jej elementy – w tym np. możliwość kupowania Biletów online – nie będą dostępne. O przerwach takich – o ile będzie to techniczne możliwe – ostrzeżemy Cię poprzez wyświetlenie komunikatu na Stronie Internetowej. Jeżeli Strona Internetowa lub jej element nie działają, upewnij się, że problem nie leży po Twojej stronie, np. czy nie masz problemów z połączeniem z internetem, lub czy Twoje urządzenie działa poprawnie i spełnia wymagania określone w pkt. 2.2. powyżej. W razie
dalszych problemów ze Stroną Internetową, skontaktuj się z nami pod adresem info@hossoland.pl.
2.5. Kiedy przesyłany jest Newsletter? Newsletter nie ma regularnego charakteru: wyślemy Ci informację za każdym razem, gdy będziemy mieć dla Ciebie wieści i informacje, które mogą Cię zainteresować. Zastrzegamy sobie także prawo zaprzestania świadczenia Usług, o czym poinformujemy Cię z wyprzedzeniem co najmniej 14 dni.
2.6. Jak korzystacie z moich danych osobowych? Naszą politykę prywatności, obejmującą także przetwarzanie Twoich danych osobowych przez Nas w ramach Strony Internetowej, procesu zakupów oraz Newslettera znajdziesz tutaj.
2.7. Jak mogę się z Wami skontaktować? We wszelkich sprawach dotyczących Naszej działalności, Parku, Parkingu i Strony Internetowej możesz skontaktować się z nami:
2.7.1. osobiście, w biurze obsługi Parku, na jego terenie, lub
2.7.2. drogą elektroniczną pod adresem info@hossoland.pl, lub
2.7.3. pisemnie, pod adresem: Hossoland sp. z o.o. ul. Mała Odrzańska 19, 70-535 Szczecin.
3. KUPOWANIE BILETÓW
3.1. Jak kupować Bilety online? Aby kupić Bilet wejdź na Stronę Internetową i na podstronie poświęconej zakupowi Biletów, wybierz rodzaj Biletu, który Cię interesuje, ich ilość, a następnie dodaj je do koszyka. Kontynuuj proces zgodnie z wyświetlanymi na ekranie instrukcjami formularza Zamówienia. W formularzu Zamówienia wypełnij swoje dane: imię, nazwisko, adres, adres e-mail, numer rejestracyjny pojazdu (w przypadku Biletów Parkingowych), opcjonalnie – numer telefonu.
3.1.1. Po podaniu przez Ciebie wszystkich niezbędnych danych, wyświetlone zostanie podsumowanie złożonego Zamówienia. Podsumowanie złożonego Zamówienia będzie zawierać m.in. rodzaj i ilość zamawianych Biletów, numer rejestracyjny pojazdu (w przypadku Biletów Parkingowych), okres realizacji oraz łączną cenę, jaką będziesz musiał/a zapłacić.
3.1.2. Czy ceny w cenniku i w Zamówieniu to ceny brutto czy netto? Ceny prezentowane przez nas na Stronie Internetowej są wyrażone w polskich złotych i są cenami brutto, tzn. zawierają w sobie odpowiednie podatki, w tym podatek VAT. Zaznaczamy, że informacje dostępne na Stronie Internetowej, w tym w cenniku, stanowią jedynie zaproszenie do zawarcia z Nami umowy zgodnie z art. 71 Kodeksu Cywilnego, ale nie stanowią Naszej oferty.
3.1.3. Zamówienie potwierdzasz akceptując Regulamin oraz politykę prywatności w interaktywnym oknie, które będzie wyświetlone w procesie Zamówienia oraz naciskając przycisk “Kupuję i płacę”. Zwróć uwagę, że potwierdzając Zamówienie, zobowiązujesz się do zapłaty ceny Biletów wskazanych w Zamówieniu.
3.1.4. W ramach sklepu, dostępną formą płatności jest płatność online w postaci przelewu elektronicznego, z wykorzystaniem karty płatniczej lub poprzez BLIK. Płatności obsługiwane są przez system bankowości elektronicznej TPay, którego zewnętrznym operatorem jest spółka Krajowy Integrator Płatności S.A. Po potwierdzeniu Zamówienia zostaniesz przekierowany na stronę internetową operatora płatności, na której dokonasz zapłaty zgodnie z wybraną przez Ciebie formą zapłaty. Skorzystanie z form płatności wskazanych na Stronie Internetowej może wymagać zaakceptowania przez Ciebie odrębnych od Regulaminu warunków świadczenia usług przez dostawców systemów płatności online. Usługi te są świadczone na Twoją rzecz
niezależnie od Naszych świadczeń realizowanych na podstawie Regulaminu i nie ponosimy za nie odpowiedzialności. Linki do tych regulaminów znajdziesz także na naszej stronie zakupowej w procesie zakupowym. Zwróć uwagę, że nie możesz łączyć różnych sposobów płatności płacąc za Bilety i usługi objęte jednym Zamówieniem.
3.1.5. Jeżeli nie dokonasz opłaty w terminie wskazanym przez operatora płatności, Zamówienie zostanie anulowane.
3.1.6. Kiedy dochodzi do zawarcia Umowy Sprzedaży? Potwierdzenie Zamówienia i wysłanie go do nas za pomocą Strony Internetowej stanowi Twoje oświadczenie woli (ofertę) zawarcia z Nami Umowy Sprzedaży na zasadach określonych w Zamówieniu i Regulaminie. Po złożeniu Zamówienia oraz zaksięgowaniu na naszym rachunku bankowym Twoich pieniędzy za Bilet niezwłocznie potwierdzimy Zamówienie oraz utrwalimy je poprzez wysłanie Ci wiadomości e-mail na adres podany w formularzu Zamówienia i przyjmiemy je do realizacji. Z momentem potwierdzenia Zamówienia przez Ciebie zawierasz z Nami Umowę Sprzedaży.
3.1.6.1. Przez “Umowę Sprzedaży Biletu Wstępu” mamy na myśli zawarcie przez Ciebie z Nami umowy upoważniającej Cię do wstępu do Parku i korzystania – na zasadach określonych w odrębnym regulaminie – z urządzeń, atrakcji oraz innych Naszych usług dostępnych w Parku, w okresie wskazanym na Bilecie Wstępu. Bilet Wstępu stanowi dokument potwierdzający zawarcie tej umowy.
3.1.6.2. Przez “Umowę Sprzedaży Biletu Parkingowego” mamy na myśli zawarcie przez Ciebie z Nami umowy rezerwacji miejsca parkingowego, w ramach której gwarantujemy Ci możliwość wynajęcia miejsca parkingowego na Parkingu w okresie realizacji wskazanym na Bilecie Parkingowym.
3.1.7. Jeżeli z jakichkolwiek przyczyn nie będziemy mogli zrealizować Twojego Zamówienia, niezwłocznie Cię o tym poinformujemy. Jeżeli opłaciłeś/aś już Zamówienie, środki zostaną Ci niezwłocznie zwrócone.
3.2. Pomyliłem/am się! Czy mogę zmodyfikować swoje Zamówienie? Aż do momentu naciśnięcia przycisku potwierdzającego Zamówienie i zobowiązania się do zapłaty, masz możliwość modyfikacji wprowadzonych danych i szczegółów Zamówienia, w tym rodzaju i ilości zamawianych Biletów. Jeżeli jednak już potwierdziłeś/aś Zamówienie, nie ma możliwości jego modyfikacji. Błędnie zakupiony Bilet możesz wymienić na inny Bilet, do którego się kwalifikujesz, w kasie biletowej Parku – za odpowiednią dopłatą lub zwrotem różnicy, w zależności od rodzaju Biletu.
3.3. Jak otrzymam Bilety? Pod warunkiem otrzymania Twojej płatności za Bilety, wyślemy Ci je niezwłocznie po zawarciu Umowy Sprzedaży na e-mail podany w Zamówieniu, nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty. Zwróć uwagę, że Bilety zakupione za pomocą Strony Internetowej otrzymasz wyłącznie elektronicznie – nie masz możliwości zamawiania biletów papierowych. Zamówienia realizowane są automatycznie, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu. Upewnij się, że wszystko jest w porządku – w razie jakichkolwiek problemów, skontaktuj się z nami pod adresem info@hossoland.pl. Jeżeli podałeś błędny adres e-mail w formularzu Zamówienia, nie ponosimy odpowiedzialności za niedostarczenie lub opóźnienie w dostarczeniu Biletów, nie prześlemy także ponownie Biletu przesłanego na błędnie podany przez Ciebie adres e-mail.
3.4. Czy ponoszę jakieś koszty dostawy? Nie, wszystkie Bilety sprzedane za pomocą Strony Internetowej dostarczane są elektronicznie (e-mail) i nie zostaniesz obciążony żadnymi kosztami dostawy. Pamiętaj jednak, że korzystanie z sieci internet może wiązać się z kosztami usług telekomunikacyjnych świadczonych przez Twojego operatora.
3.5. Jak skorzystać z Biletów zakupionych online? Bilety i kody QR na biletach mają charakter jednorazowy – po wejściu do Parku/wjechaniu na Parking na danym bilecie, nie ma możliwości ponownego wejścia (za wyjątkiem Biletów Wstępu dwudniowych oraz całorocznych). Z tej przyczyny nigdy nie pokazuj, nie udostępniaj i nie przesyłaj swojego Biletu osobom trzecim. Nie ponosimy odpowiedzialności za wykorzystanie Twojego Biletu przez osobę nieupoważnioną, chyba że winę za uzyskanie dostępu do Biletu przez taką osobę ponosimy My.
3.5.1. Pamiętaj, że aby skasować Bilet zakupiony poprzez Stronę Internetową musisz na bramkach biletowych oraz na parkingu posiadać urządzenie mogące wyświetlać pobrany na to urządzenie Bilet (np. smartfon), aby możliwe było zeskanowanie kodu QR na bramkach wejściowych Parku lub szlabanach Parkingowych. Aby uniknąć problemów z dostępem do internetu, pobierz wcześniej Bilet na swoje urządzenie lub wydrukuj go. Mamy prawo nie wpuścić Cię na teren Parku lub nie udostępnić miejsca parkingowego jeżeli pomimo zakupu Biletu nie będziesz mógł ze swojej winy zeskanować lub okazać Biletu.
3.5.2. Pamiętaj, że Bilet jest ważny tylko w okresie realizacji wskazanym na Bilecie. Mamy prawo nie wpuścić Cię na teren Parku lub nie udostępnić miejsca parkingowego poza wykupionym przez Ciebie okresem realizacji.
3.5.3. Nie świadczymy żadnych usług posprzedażnych ani gwarancyjnych.
3.5.4. Ponosimy na ogólnych zasadach prawa odpowiedzialność odszkodowawczą za dostarczenie Ci naszych usług oraz Biletów niezgodnie z zawartą przez Ciebie z Nami Umową Sprzedaży.
3.6. Czy dostanę paragon albo fakturę VAT? Paragon lub fakturę VAT (jeżeli zaznaczyłeś odpowiednią opcję w formularzu Zamówienia) otrzymasz wraz z Biletem, na adres e-mail podany w Zamówieniu.
4. TWOJE OBOWIĄZKI
4.1. Jakie są moje obowiązki w związku z korzystaniem ze Strony Internetowej i usług Newsletter? Korzystając ze Strony Internetowej oraz usługi Newsletter, zobowiązujesz się do:
4.1.1. korzystania ze Strony Internetowej i Newslettera w sposób zgodny z przepisami powszechnie obowiązującego na terenie Rzeczypospolitej Polskiej prawa oraz Regulaminem;
4.1.2. niedostarczania i nieprzekazywania treści zabronionych prawem, np. treści propagujących przemoc, zniesławiających lub naruszających dobro osób trzecich, w tym ich dobra osobiste, treści obraźliwych lub zawierających lub odnoszących odbiorcę do treści zawierających nagość, seks, przemoc lub inne poważne bądź niepokojące treści;
4.1.3. korzystania ze Strony Internetowej i usług Newsletter wyłącznie zgodnie z jej przeznaczeniem, w sposób niezakłócający jej funkcjonowania i nieuciążliwy dla Nas oraz dla innych użytkowników, np. nie stosując oprogramowania lub urządzeń ingerujących w nieautoryzowany sposób w treści dostępne na Stronie Internetowej lub obciążających serwery, za pomocą których Strona Internetowa czy usługa Newsletter udostępniana jest jej użytkownikom;
4.2. Czy możecie pozbawić mnie prawa do korzystania ze Strony Internetowej lub ograniczyć do niej dostęp? Tak, zastrzegamy sobie, w granicach powszechnie obowiązującego prawa, prawo do pozbawienia możliwości korzystania ze Strony Internetowej lub ograniczenia
dostępu do jej części lub całości, ze skutkiem natychmiastowym, użytkownikom Strony Internetowej, którzy:
4.2.1. podali w trakcie składania Zamówienia nieprawdziwe, nieprawidłowe lub nieaktualne dane, bądź dane wprowadzające w błąd, lub naruszające prawa osób trzecich;
4.2.2. dopuścili się za pośrednictwem Strony Internetowej lub wykorzystali ją w celu naruszenia powszechnie obowiązującego prawa, bądź dóbr osób trzecich, w tym ich dóbr osobistych;
4.2.3. dopuścili się innych zachowań sprzecznych z niniejszym Regulaminem bądź ogólnymi zasadami korzystania z sieci internet, lub godzących w nasze dobre imię bądź na naszą szkodę.
4.3. Czy za korzystanie ze Strony Internetowej muszę płacić? Korzystanie ze Strony Internetowej i jej funkcjonalności jest bezpłatne, a jedyne opłaty, jakimi Cię obciążymy, to cena kupowanych przez Ciebie za jej pomocą Biletów. Zwróć jednak uwagę, że korzystanie z internetu może wiązać się z kosztami świadczenia usług telekomunikacyjnych przez Twojego operatora.
5. NEWSLETTER A TWOJE DANE
5.1. Czy moje dane osobowe przekazywane w ramach usługi Newsletter mogą być wykorzystane w innych celach? Nie, Twoje dane osobowe przekazane w ramach zapisu na Newsletter będą wykorzystywane wyłącznie w celu wykonania Umowy – dostarczenia Ci Newslettera, lub naszych obowiązków ustawowych. Przysługujące Ci prawa w zakresie Twoich danych osobowych znajdziesz w naszej polityce prywatności.
6. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
6.1. Czy mam prawo odstąpić od Umowy Sprzedaży? Zwracamy Twoją uwagę, że nawet pomimo bycia Konsumentem/Konsumentką, nie masz możliwości odstąpienia od Umowy Sprzedaży. Wynika to z art. 38 ust. 1 pkt 12) ustawy o prawach konsumenta, zgodnie z którym prawo do odstąpienia od umów zawartych na odległość nie przysługuje konsumentowi m.in. w odniesieniu do umów o świadczenie usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi.
6.2. Czy mam prawo odstąpić od Umowy na dostarczanie usługi Newslettera? Nie, z uwagi na fakt, że ramach usługi Newsletter nie jesteś zobowiązany do świadczeń innych niż dostarczanie Nam danych osobowych, a dane te są przetwarzane przez Nas wyłącznie w celu wykonania umowy lub obowiązku ustawowego, nawet jako Konsumentowi nie przysługuje Ci prawo do odstąpienia od Umowy. Do umowy na dostarczenie usługi Newslettera nie stosuje się też ustawy o prawach konsumenta.
7. REKLAMACJE.
7.1. Gdzie mogę zgłosić reklamację? Jeżeli masz jakiekolwiek uwagi, zastrzeżenia, skargi lub inne reklamacje dotyczące Strony Internetowej, Newslettera lub procesu zakupu Biletów, możesz zgłosić je:
7.1.1. osobiście, w biurze obsługi Parku, na jego terenie, lub
7.1.2. drogą elektroniczną na adres reklamacje@hossoland.pl, lub;
7.1.3. pisemnie, na nasz adres: Hossoland sp. z o.o. ul. Mała Odrzańska 19, 70-535 Szczecin.
7.2. Co powinna zawierać moja reklamacja? W swojej reklamacji wskaż swoje dane kontaktowe oraz opisz proszę swoje uwagi i zastrzeżenia. Możesz też skorzystać z formularza reklamacyjnego dostępnego w biurze obsługi Parku oraz pod tym linkiem. Jeżeli to możliwe, dołącz dokumentację, która pozwoli Nam lepiej zrozumieć Twój problem: zdjęcia, nagrania, zrzuty ekranu, skany itp. Wykorzystamy je wyłącznie w celu rozpatrzenia Twojej reklamacji oraz – jeżeli będzie to konieczne – wdrożenia środków naprawczych lub zapobiegawczych na przyszłość. Jeżeli reklamujesz Bilet lub płatność, załącz proszę ten Bilet bądź jego skan/zdjęcie, dowód płatności (jeśli dotyczy), paragon, fakturę czy inne dokumenty, które pomogą nam zidentyfikować Twoją transakcję i Bilet.
7.2.1. Jeżeli po otrzymaniu reklamacji będziemy mieć jakieś uwagi lub pytania, niezwłocznie się z Tobą skontaktujemy. Jeżeli poprosimy Cię o dodatkowe dokumenty, prosimy o ich przesłanie: ich brak może nam uniemożliwić rozpatrzenie Twojej reklamacji lub wdrożenie niezbędnych działań naprawczych lub zapobiegawczych.
7.3. Jak i kiedy rozpatrzycie moją reklamację? Twoją reklamację rozpatrzymy tak szybko, jak będzie to możliwe, ale każdorazowo nie później niż w ciągu 14 dni od dnia jej otrzymania i poinformujemy Cię na podane przez Ciebie dane kontaktowe o tym, jak ją rozpatrzyliśmy. Jeżeli reklamacja będzie uzasadniona, wskażemy Ci planowane przez nas działania naprawcze i zapobiegawcze. Jeśli będzie to uzasadnione Twoją reklamacją, niezwłocznie dokonamy również zwrotu poniesionych przez Ciebie kosztów w całości lub w części, naprawimy wyrządzoną Ci szkodę lub podejmiemy inne niezbędne działania. O szczegółach zostaniesz poinformowany w naszej odpowiedzi na reklamację.
8. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ
8.1. Informujemy Cię, że istnieją możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Skorzystanie z nich ma charakter dobrowolny i może mieć miejsce wyłącznie, gdy obie strony sporu wyrażą na to zgodę.
8.2. Jeżeli jesteś Konsumentem/Konsumentką, możesz zwrócić się z wnioskiem o wszczęcie postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich dotyczących zawartej Umowy sprzedaży do Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 36 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
8.3. Jeżeli jesteś Konsumentem/Konsumentką, możesz również wystąpić z wnioskiem o rozpoznanie sporu dotyczącego zawartej Umowy sprzedaży przez stały sąd polubowny działający przy odpowiednim wojewódzkim inspektoracie Inspekcji Handlowej, zgodnie z art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej.
8.4. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich w tym możliwości skorzystania przez Konsumentów z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji, dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych wojewódzkich inspektoratów Inspekcji Handlowej oraz pod adresem internetowym: https://uokik.gov.pl/spory_konsumenckie.php.
9. POSTANOWIENIA KOŃCOWE
9.1. Podobają mi się elementy Waszej Strony Internetowej lub wykorzystane w Newsletterze. Czy mogę z nich skorzystać? Zwracamy Twoją uwagę, że wszelkie treści, dane i materiały dostępne na Stronie Internetowej oraz w Newsletterze (w tym m.in. nazwy, logotypy, grafiki, opisy, zdjęcia) stanowią Naszą własność i podlegają ochronie prawnej, w tym jako utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, znaki towarowe, prawami do baz danych lub innymi znajdującymi zastosowaniem prawami własności intelektualnej lub
ochrony uczciwej konkurencji. Wykorzystywanie ich wymaga naszej pisemnej pod rygorem nieważności zgody.
9.2. Czy moje prawa i obowiązki reguluje coś jeszcze? W zakresie nieuregulowanym Regulaminem, odpowiednie zastosowanie mają przepisy powszechnie obowiązującego w Rzeczypospolitej Polskiej prawa.
9.3. Czy Regulamin może ulec zmianie? Zastrzegamy sobie prawo zmiany Regulaminu, ale wyłącznie w ważnych przyczyn. O wszelkich zmianach poinformujemy Cię komunikatem na naszej Stronie Internetowej. Przez “ważne przyczyny” dla zmian rozumiemy w szczególności:
9.3.1. zmiany powszechnie obowiązującego prawa wpływające na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie;
9.3.2. konieczność dostosowania Naszej działalności do nakazów, orzeczeń, postanowień lub wytycznych wynikających z decyzji właściwego w zakresie Naszej działalności organu administracji publicznej, a wpływającej na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie lub do orzeczenia sądowego znajdującego zastosowanie w zakresie Naszej działalności, a wpływającego na Nasze lub Twoje prawa lub obowiązki określone w Regulaminie;
9.3.3. wprowadzenie nowych form płatności;
9.3.4. zmiana procesu zawierania Umów Sprzedażowych za pomocą Strony Internetowej;
9.3.5. zmiana zasad świadczenia usług Newsletter;
9.3.6. zmiany zasad usług świadczonych przez nas drogą elektroniczną – przy czym zmiany te nie będą wiązać się z jakimikolwiek obowiązkowymi kosztami po Twojej stronie;
9.3.7. zmiana warunków technicznych usług świadczonych przez nas drogą elektroniczną;
9.4. Kiedy wejdą w życie zmiany? Zmiany Regulaminu wchodzić będa w życie z dniem wskazanym w komunikacie o zmianie, ale poza przypadkami opisanymi w pkt. 9.3..1 lub 9.3.2. w żadnym wypadku zmiany te nie będą obowiązywać w stosunku do umów zawartych z Tobą przed wejściem w życie zmian, chyba że wyrazisz na to wyraźną zgodę.
9.5. Jaki sąd rozstrzygałby nasz ewentualny spór? Jeżeli jesteś Konsumentem lub przedsiębiorcą działającym na prawach Konsumenta, sądem właściwym dla rozstrzygnięcia sporów będzie sąd właściwy miejscowo według obowiązujących przepisów kodeksu postępowania cywilnego. Jeżeli nie jesteś Konsumentem lub przedsiębiorcą na prawach Konsumenta, spór będzie rozstrzygnięty przez sąd właściwy ze względu na Naszą siedzibę.
9.6. Która to wersja Regulaminu? Wersja Regulaminu, którą właśnie czytasz, obowiązuje od [11.06.2025 r.].
9.7. Gdzie znajdę Regulamin? Regulamin w jego każdorazowo aktualnej wersji znajdziesz na Naszej Stronie Internetowej oraz w biurze obsługi Parku. Na Twoją prośbę, prześlemy Ci go też drogą e-mail w formacie .pdf.
Ilość:
Zaplanuj beztroską zabawę!
Kup bilet parkingowy online i uniknij kolejek na miejscu. Zyskaj więcej czasu na atrakcje i miej pewność, że miejsce na Ciebie czeka!